Presentació de la Marina

Quines ganes de començar!

Aquí sempre amb presses (jejejeje) però il·lusionada de que en menys de dos horetes ja us veig a tots! Comencem:

Em dic Marina Ruiz i estudio a l'escola PROA, des d'on ens han seleccionat a mi i a la Núria, companya i amiga de classe, i participaré al projecte dels medicaments.

Ja des de fa anys he tingut clar que treballar en un laboratori i fer investigacions en l'àmbit dels medicaments era el que volia fer, com bé sabran tots els professors que he tingut al llarg dels últims quatre anys que incansablement m'han anat preguntant el mateix.

A més de ser una apassionada de la ciència, m'encanta la música (cantar-la, tocar-la en un piano, ballar-la...) i fer esport (nedar, córrer..) . De fet, els meus amics sempre em diuen que no puc estar mai quieta entre extraescolars d'esport i llengües i que no saben d'on trec el temps per fer-ho tot. :")

Bé, això es comença a allargar, així que m'acomiado ja de tots vosaltres (però per poques hores!) Estic segura que no em podrien haver tocat companys millor per gaudir d'aquesta oportunitat i que ens ho passarem genial tot i haver de treballar molt.