Presentació de la Núria

Hi ha somnis de totes mides, formes i colors: grans, originals, impossibles... Jo sóc una d’aquelles persones amb tendència a somiar desperta i tinc una bossa plena de “tan de bos” i “desitjaries” que, a poc a poc, comencen a fer-se realitat.

Tot i que ja de ben petita tenia curiositat pel que m’envoltava i al·legava que volia ser astronauta no va ser fins fa un any que vaig redescobrir la meva passió pel que ens envolta i especialment per la física teòrica i l’astrofísica.

Comencem des del principi: Em dic Núria Urgell, sóc de Barcelona i participaré al projecte d’astronomia. Vaig a l’escola Proa i tinc la sort de marxar a estudiar a Canadà gràcies a la fundació Amancio Ortega l’any vinent. M’encanta la música, n’escolto a totes hores. També ambiciono poder saber com són els hiverns en ple agost, veure l’aurora boreal, visitar tots aquests llocs que únicament he vist en imatges i conèixer món amb la meva motxilla.

Ja i som, això ja arriba! Espero amb moltes ganes conèixer-vos a tots.

Núria Urgell